mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar 1:14 bílé RC

Do obchodu
1 459 Kč
* Uváděná cena platí pro 18.09.2024

Autíčko na dálkové ovládání BMW m3 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:14. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava.  Autíčko BMW m3 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér je

• Na skladě
  • Výrobce: mamido
Popis produktu

Autíčko BMW m3 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér je propracován do nejmenších detailů. Autíčko má přední a zadní světla, která mají LED osvětlení. Autíčka od společnosti Rastar se pohybují rychle a extrémně přesně.

Autíčko je napájeno pěti AA bateriemi.
Dálkové ovládání je napájeno dvěmi "AA" bateriemi.
Baterie nejsou součástí balení.

Technické parametry:

Gumová kola
Tlumiče
Frekvence dálkového ovládání: 2,4 GHz
Směr jízdy: dopředu, dozadu, vlevo a vpravo
Rychlost 9 km/h

Rozměry:

Autíčko: 32 cm x 15 cm x 11 cm
Balení: 43.5 cm x 23 cm x 18 cm

Auta na dálkové ovládání

Vítejte v naší široké nabídce aut na dálkové ovládání, které patří do kategorie RC modely! Pokud hledáte vzrušení, zábavu a adrenalin, jste na správném místě. Naše kolekce zahrnuje různé typy RC aut, od expresních závodních modelů až po terénní monstrozity, které zvládnou i nejnáročnější podmínky. Každý model byl pečlivě vybrán s důrazem na kvalitu, výkon a inovativní technologie, aby vám poskytl nezapomenutelné zážitky. Naše auta na dálkové ovládání jsou ideální pro děti i dospělé, začátečníky i zkušené závodníky. S intuitivním ovládáním a výkonnými motory si můžete užít hodiny zábavy, ať už závodíte na uzavřené dráze, nebo se s přáteli vydáte do přírody. Dále nabízíme široký výběr příslušenství, jako jsou náhradní baterie, tuningové součástky a další, díky nimž si můžete svůj model přizpůsobit podle svých představ. Neváhejte a prozkoumejte naši nabídku aut na dálkové ovládání ještě dnes! Objevte radost z modelářství a připojte se k široké komunitě nadšenců RC aut. S našimi produkty a přístupem k odborným radám se stanete mistrem ve světě RC modelů. Užívejte si rychlost, výkon a zábavu s našimi špičkovými modely aut na dálkové ovládání a zažijte dobrodružství na celé čáře!

• Potřebné baterie: AA
  • PPL: 99 Kč
  • CESKA_POSTA_NAPOSTU: 129 Kč
  • BALIKOVNA_DEPOTAPI: 69 Kč
  • ZASILKOVNA: 79 Kč
  • PPL_PARCELSHOP: 29 Kč
mamido Auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:18 MaxRacing 35 km/h hnědé RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

mamido Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC

Motorka v zelené verzi osloví každé dítě, které miluje moto hračky se speciálními efekty. Sportovní a aerodynamický tvar dodává dynamický charakter. Design motorky je vytříbený do nejmenších detailů a prvky napodobující skutečné části, přenesou vaše dítě do automobilového světa. Dálkově ovládaná motorka jezdí plynule dopředu/dozadu a otáčí se o 360° doleva/doprava. Dálkový ovladač vysílá na frekvenci

Mamido RASTAR Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:12 RC

Formule na dálkové ovládání Ferrari F1 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:12. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27/40 MHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava. Formule Ferrari F1 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér

mamido Hasičské auto na dálkové ovládání RC RC

Hasičské auto na dálkové ovládání R/C Dálkově ovládané hasičské auto je zárukou skvělé zábavy pro každého malého hasiče. Díky tomuto vozidlu se každé dítě může cítit jako skutečný hrdina.  Splňte si sen a proměňte pokoj svého dítěte ve skutečnou vojenskou základnu. Tato hračka je realistickým modelem hasičského auta z kostek. Vozidlo je skvělá zábava, která rozvíjí představivost, manuální zručnost

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:16 stříbrné

Sportovní auto má lehkou a robustní konstrukci, sportovní design se dvěma modrými pruhy na střeše a stříbrný kompresor na kapotě vozu. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení vozu. Přiložený dálkový ovladač vám umožní řídit malý model auta, má dvě samostatná tlačítka pro jízdu vpřed/vzad a jízdu ze strany na stranu. Model je vyroben v měřítku 1:16.  Dálkové ovládání je napájeno dvěma

mamido Oboustranné auto na dálkové ovládání RC 1:24 zelené RC

Oboustranné auto si díky velkým nafukovacím kolům a jedinečnému odpružení najde cestu v jakýchkoli podmínkách, což zaručuje nezapomenutelnou zábavu. Součástí sady je praktický dálkový ovladač o frekvenci 2,4 GHz pro maximální požitek z jízdy. Díky úžasnému výkonu a sportovnímu designu je toto vozidlo ideální jak pro mladší tak i starší chlapce. Vlastnosti: Jezdí dopředu, dozadu, doleva, doprava Autíčko

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Lamborghini Veneno 1:24 červené

Představujeme sportovní, dálkově ovládané auto Lamborghini Veneno. Jeho aerodynamický tvar a sportovní detaily potěší každého automobilového nadšence.  Vozidlo bylo vyrobeno v měřítku 1:24 s každým nejmenším detailem, takže vypadá neuvěřitelně reálně. Hra pomůže rozvíjet manuální zručnost, bystrost a chytrost dítěte a také zlepší funkce rukou, což se jistě bude hodit ve škole při psaní.  Dálkový ovladač,

mamido Auto na dálkové ovládání RC Bvliiman 1:20 bílá modrá RC

Bvliiman je působivý dálkově ovládaný (RC) model auta v měřítku 1:20, který zaujme svou realističností a elegancí. Barva vozidla je modro-bílá, což mu dodává jedinečný vzhled, zvýrazněný stříbrnými vložkami, které dodávají prestiž. Auto je navrženo tak, aby připomínalo skutečné auto, s otevíracími dveřmi, které umožňují vidět celý interiér. Vůz má velká silniční kola, která mu umožňují vyrovnat se

Mamido Mamido Nákladní auto Kamion na dálkové ovládání RC 1:48 černé RC

Nákladní auto na dálkové ovládání připomíná skutečný vůz plné velikosti. Auto na dálkové ovládání se vyrábí v měřítku 1:48. Hračka je perfektní pro hru doma i venku. Hra s autíčkem pozitivně ovlivňuje představivost a kreativitu dítěte. Dálkově ovládané vozidlo pro děti je namontováno na protektorovaných kolech. Černá kabina s černým přívěsem je zdobena kontrastními bílými, červenými a modrými detaily

mamido Hasičské auto s jeřábem na dálkové ovládání RC červené RC

Představujeme vám hasičské auto na dálkové ovládání s jeřábem. Hák můžete zvedat do různých výšek a sklápět. Lze ho navíc z vozu zcela odpojit, což rozšiřuje možnosti hry a kreativity. Auto je vybaveno velkolepými světelnými a zvukovými efekty. Blikající světla a realistické zvuky sirén vytvářejí atmosféru vzrušující záchranné akce a děti se budou cítit jako skuteční hrdinové. Hasičské auto má gumová

mamido Sanitka na dálkové ovládání RC žlutá RC

Představujeme vám sanitku na dálkové ovládání. Auto je vybaveno velkolepými světelnými a zvukovými efekty. Blikající světla a realistické zvuky sirén vytvářejí atmosféru vzrušující záchranné akce a děti se budou cítit jako skuteční hrdinové. Hasičské auto má gumová kola pro vynikající přilnavost a stabilitu při jízdě na různých površích. A co je nejlepší, dveře sanitky můžete otevřít, takže děti mohou

mamido Terénní autíčko 4x4 na dálkově ovládání RC 1:12 s rychlostí 30 km/h RC

Dálkově řízené auto FY-03 1:12 Terénní 4x4 R/C 30 km/h Pokud toužíš stát se mistrem řízení rallyového vozu, je tohle set přesně pro tebe. Velké kola s speciálním vzorem zajišťují vynikající přilnavost vozu k povrchu. Vůz je vyroben z odolných materiálů, které ho chrání před nárazy a pády. Sada obsahuje pohodlný ovladač, který ti maximálně zpříjemní jízdu. Úžasné parametry a sportovní design dělají

mamido Elektrické autíčko Amfíbia s dvojstranným řízením, ovládání na dálku, otáčení o 360 stupňů, Modrá 2,4G RC

Auto dokáže provádět salta vpřed a vzad, jezdit oběma stranami a vykonávat 360° otáčky jak na vodě, tak na souši. Užijte si plynulou jízdu v obou terénech. Dálkové ovládání je napájeno 2 bateriemi 1,5 V AA, nejsou součástí sady. Funkce: Oboustranná jízda Auto se může otočit o 360 stupňů Vodotěsné Specifikace: Materiál: ABS plast Barva: Modrá Frekvence: 2.4 GHz Doba jízdy: 15 minut Rozměry: Auto:

mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 2,4 GHz 1:18 červené RC

Představujeme dálkově ovládané terénní vozidlo v měřítku 1:18. Dva nezávisle pracující motory dodávají vozidlu bezkonkurenční sílu, která mu umožní překonat jakoukoli překážku. Vysoká kola a speciální konstrukce odpružení zajišťují, že žádná nerovnost nebude představovat problém. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz, což znamená stabilní připojení a možnost hrát si s několika vozidly na jednom

mamido Autíčko na dálkové ovládání RC BMW Z4 1:18 RASTAR

Sportovní, licencované auto BMW Z4 Roadster od společnosti Rastar ve velikosti 1:18 zajistí spoustu skvělé zábavy každému fanouškovi rychlých čtyř kol. Auto je plně ovladatelné pomocí přiloženého ovladače. Skvěle zpracovaný vůz je osazen měkkými gumovými pneumatikami pro perfektní přilnavost. Tento obratný vůz má pohon na zadní nápravu a měkké odpružení. Vyniká aerodynamickou siluetou, kvalitním zpracováním

Mamido Mamido Monster Truck na dálkové ovládání 1:16 s rychlostí 50 km/h Barva: Žlutá RC

Zažijte neuvěřitelné závodní dobrodružství s tímto vysokorychlostním Monster Truckem na dálkové ovládání v měřítku 1:16. Tento RC vůz je navržen pro maximální výkon a zábavu, ať už jezdíte na silnici, v terénu nebo překonáváte překážky. Klíčové vlastnosti: Vysoká rychlost: Dosahuje rychlosti až 50 km/h, což z něj činí jeden z nejrychlejších RC aut ve své kategorii. Výkonný motor: Vybaven motorem typu

Mamido Mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC se semaforem a pedály žluté

Sportovní autíčko má dálkový ovladač ve tvaru volantu a pedály, které společně zaručí dítěti spoustu hodin zábavy. Autíčko má přední osvětlení a pohon zadních kol. Dálkové ovládání ve formě volantu má velmi intuitivní ovládání a je pohodlné do rukou. Řízení vozu lze ovládat také pomocí pedálů připevněných k volantu, které mají na starosti jízdu vpřed a vzad. Autíčko je napájeno čtyřmi 1,2 V AA bateriemi,

mamido Dálkově ovládané autíčko 1:18 Drift 360 světla a zvuky zelené RC

Autíčko na dálkové ovládání 1:18 Drift 360 Světla Zvuky Zelené Dálkově ovládané autíčko pro driftování v měřítku 1:18 je absolutním mistrovským dílem pro každého milovníka motorismu. Jeho intenzivní, zelená barva přitahuje pohledy a okamžitě naznačuje, že jde o něco výjimečného. Ale to je jen začátek fascinujícího dobrodružství. Tato hračka byla vytvořena s ohledem na skutečné fanoušky driftování.

mamido Dálkově ovládaný autobus oranžový s osvětlením 44 cm RC

Dálkově ovládaný autobus Oranžový Představujeme realisticky vypadající autobus ovládaný pomocí dálkového ovladače. Pokud je vaše dítě milovníkem autobusů, tato hračka je přímo pro něj. Při hře se dítě může vžít do role řidiče, rozhodovat, kdy zastavit a kdy vyrazit, což mu umožní rozvíjet svou představivost a kreativitu při vymýšlení neobyčejných dobrodružství. Autobus je oranžový, takže je snadno

not found

Zabezpečená platba

100% zabezpečení platby

Podpora

Podpora na telefonu a emailu