mamido Autíčko na dálkové ovládání Rastar Ferrari FXX-K RC samotná montáž 1:18

Do obchodu
919 Kč
* Uváděná cena platí pro 19.09.2024

Autíčko na dálkové ovládání Rastar Ferrari FXX-K je vyrobeno z vysokokvalitního plastu ABS a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Toto auto je věrnou replikou skutečného modelu Vlastnosti: Frekvence 2,4 GHz  Jízda ve všech směrech (vpřed-vzad-doleva-doprava) Pneumatiky a nezávislé tlumiče pro plynulý pohyb Mechanismus pro řízení směru jízdy Světla vpředu a vzadu během jízdy pro

• Na skladě
  • Výrobce: mamido
Popis produktu

Vlastnosti:

Frekvence 2,4 GHz
Jízda ve všech směrech (vpřed-vzad-doleva-doprava)
Pneumatiky a nezávislé tlumiče pro plynulý pohyb
Mechanismus pro řízení směru jízdy
Světla vpředu a vzadu během jízdy pro autentičnost
Sestavení vozu z body-kitu pro osobní dotek

Napájení:

Dálkový ovladač vyžaduje 2 baterie typu AA (nejsou součástí balení)
Auto je napájeno 3 bateriemi typu AA (nejsou součástí balení)

Rozměry:

Návod k obsluze
Barevné balení

Auta na dálkové ovládání

Vítejte v naší široké nabídce aut na dálkové ovládání, které patří do kategorie RC modely! Pokud hledáte vzrušení, zábavu a adrenalin, jste na správném místě. Naše kolekce zahrnuje různé typy RC aut, od expresních závodních modelů až po terénní monstrozity, které zvládnou i nejnáročnější podmínky. Každý model byl pečlivě vybrán s důrazem na kvalitu, výkon a inovativní technologie, aby vám poskytl nezapomenutelné zážitky. Naše auta na dálkové ovládání jsou ideální pro děti i dospělé, začátečníky i zkušené závodníky. S intuitivním ovládáním a výkonnými motory si můžete užít hodiny zábavy, ať už závodíte na uzavřené dráze, nebo se s přáteli vydáte do přírody. Dále nabízíme široký výběr příslušenství, jako jsou náhradní baterie, tuningové součástky a další, díky nimž si můžete svůj model přizpůsobit podle svých představ. Neváhejte a prozkoumejte naši nabídku aut na dálkové ovládání ještě dnes! Objevte radost z modelářství a připojte se k široké komunitě nadšenců RC aut. S našimi produkty a přístupem k odborným radám se stanete mistrem ve světě RC modelů. Užívejte si rychlost, výkon a zábavu s našimi špičkovými modely aut na dálkové ovládání a zažijte dobrodružství na celé čáře!

• Barva: Červená
  • ZASILKOVNA: 79 Kč
  • PPL_PARCELSHOP: 29 Kč
mamido Zavodní auto na dálkové ovládání Rally 1:10 zelené RC

Dálkově ovládané závodní auto v barevné, sportovní grafice. Prezentovaný model je vytvořen v měřítku 1:10, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Autíčko přímo ze závodiště naplní sen každého mladého závodníka. Dálkově ovládané závodní auto R / C ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, jakož i posílení koncentrace a rozvoj manuálních dovedností, obratnosti a mazanosti. Efektivní

mamido Motorka Drift na dálkové ovládání RC 1:10 zelená RC

Motorka v zelené verzi osloví každé dítě, které miluje moto hračky se speciálními efekty. Sportovní a aerodynamický tvar dodává dynamický charakter. Design motorky je vytříbený do nejmenších detailů a prvky napodobující skutečné části, přenesou vaše dítě do automobilového světa. Dálkově ovládaná motorka jezdí plynule dopředu/dozadu a otáčí se o 360° doleva/doprava. Dálkový ovladač vysílá na frekvenci

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC se semaforem a pedály žluté

Sportovní autíčko má dálkový ovladač ve tvaru volantu a pedály, které společně zaručí dítěti spoustu hodin zábavy. Autíčko má přední osvětlení a pohon zadních kol. Dálkové ovládání ve formě volantu má velmi intuitivní ovládání a je pohodlné do rukou. Řízení vozu lze ovládat také pomocí pedálů připevněných k volantu, které mají na starosti jízdu vpřed a vzad. Autíčko je napájeno čtyřmi 1,2 V AA bateriemi,

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion 1:18 bronzové

Sportovní autíčko má lehkou a robustní konstrukci, sportovní design s černými okny a černými detaily na kapotě a polepy Champion 1946. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení.  Řízení vozidla je velkou zábavou zejména pro nejmenší, takže dálkové ovládání, které je součástí sady, vám umožní řídit malý model auta. Má dvě samostatná tlačítka pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Model v bronzové

Mamido RASTAR Formule na dálkové ovládání RC Ferrari F1 Rastar 1:18 RC

Formule na dálkové ovládání Ferrari F138 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:18. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 27/40 MHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava. Formule Ferrari F138 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů.

mamido Sportovní auto Steam na dálkové ovládání RC 1:16 červené RC

Auto na dálkové ovládání bylo vyrobeno v měřítku 1:14, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Vůz přímo ze závodní dráhy splní sen každého mladého řidiče rally. Dálkově ovládané sportovní auto R / C pomůže dítěti rozvíjet dovednosti, jako je řízení autíčka, a také posílí koncentraci a manuální dovednosti. Vůz má lehkou a odolnou konstrukci a sportovní zelený vzhled. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:18 zelené RC

Auto má lehkou a pevnou konstrukci a sportovní design se zelenou barvou karoserie. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k různým povrchům.  Dálkové ovládání, které je součástí sady, umožní řídit auto pomocí dvou samostatných tlačítek pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Vysílá na frekvenci 27 Mhz. Model je vyroben v měřítku 1:18.   Rozměry: Auto: 22 x 10 x 6 cm Dálkový ovladač: 11 x 8 x 4,5 cm Balení:

mamido Hliníkové auto na dálkové ovládání RC zelené

Toto není obyčejné RC auto - je to skutečné umělecké dílo. Náš zelený model zaujme nejen vynikajícím zpracováním, ale také četnými realistickými detaily.  Můžete otevřít dveře a odhalit osvětlený motor pod kapotou a kufr s tryskami, které rozstřikují vodu a vytvářejí kouřový efekt .  Auto vydává zvuky motoru a jízdní zvuky, díky čemuž je řízení realističtější a vzrušující.  Silniční kola vozu jsou

mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar 1:14 bílé RC

Autíčko na dálkové ovládání BMW m3 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:14. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava.  Autíčko BMW m3 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér je

mamido Auto Policie na dálkové ovládání RC Jeep 1:14 RC

Auto Policie na dálkové ovládání Jeep R / C je vozidlo, které uživateli zaručuje skvělou zábavu! Vysoký podvozek a velká kola umožňují bezproblémovou jízdu v nerovném terénu. Vozidlo bylo vyrobeno z kvalitních materiálů, díky nimž je odolné vůči nárazům a pádům. Úžasné parametry a sportovní design z něj činí perfektní vozidlo pro mladší i starší chlapce. Nejdůležitější vlastnosti vozu: Provozní frekvence:

mamido Terénní autíčko DINO monster 4x4 na dálkové ovládání RC

Monster Truck Dino je úžasný automobil, který je ideální pro každého nadšence rychlé jízdy, driftů a závodů. Tento model se vyznačuje netradičním tvarem a okamžitě upoutá vaši pozornost. Navíc bude skvělým dárkem pro každého, kdo miluje dinosaury. Atrakce vozidla: Velké rozměry - měřítko 1:16 Originální karoserie imitující tlamu dinosaura Karoserie vyrobena z lehkého, elastického a odolného umělého

mamido Autíčko na dálkové ovládání Rastar Ferrari FXX-K RC samotná montáž 1:18

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:16 žluté RC

Žluté sportovní auto na dálkové ovládání ve měřítku 1:16 se vyznačuje nejen svým designem, ale také jedinečným průhledným krytem. Barevné světelné efekty se rozprostírají díky krytu, což potěší jak malé děti, tak i starší nadšence. V balení najdete speciální dálkový ovladač, který zajišťuje intuitivní kontrolu vozu a plnou radost z jízdy. Ovladač umožňuje precizní manévry, díky nimž se každý uživatel

Mamido Mamido Auto Robot Transformers 2v1 na dálkové ovládání RC Barva: Červená

Perfektní volba pro každého kluka, kterého budou bavit dvě hračky v jedné. Můžete si hrát jak se super robotem, tak s napodobeninou slavného supersportovního auta. S hračkou můžeme jet libovolným směrem a pomocí dvou tlačítek změnit její podobu ze super auta na výkonného robota, kterého děti znají z pohádek a filmů. Vlastnosti vozidla: Ovládání všemi směry: vpřed, vzad, vlevo i vpravo. Hračku můžeme

Mamido Mamido Oboustranné RC autíčko na dálkové ovládání STUNT Ovládání gesty rukou Do vody a sněhu Barva: Modrá

Vodotěsné RC Akrobatické Auto: Toto dálkově ovládané auto je vybaveno vodotěsným gumovým kroužkem, který chrání jeho vnitřní díly. Auto dokáže provádět salta vpřed a vzad, jezdit oběma stranami a vykonávat 360° otáčky jak na vodě, tak na souši. Užijte si plynulou jízdu v obou terénech. Vestavěný Motor: Silný motor tohoto autíčka na dálkové ovládání je ideální pro chlapce ve věku 8-12 let. Umožňuje

mamido RC auto na dálkové ovládání 1:18 gumová kola Drift červené

RC Auto na dálkové ovládání 1:18 Gumová kola Drift Červený RC auto v měřítku 1:18, v intenzivní červené barvě, je skvělou volbou pro milovníky dálkově ovládaných vozidel. S moderním ovladačem 2.4G poskytuje stabilní a bezpečné připojení, eliminuje problém rušení a zajišťuje velký dosah. Díky plnému rozsahu pohybů - jízda vpřed, vzad, precizní otočky na obě strany a plynulé brzdění - lze snadno manévrovat

mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:16 žluté

Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:16 Žluté Sportovní auto na dálkové ovládání je fascinující hračka, která jistě okouzlí jak děti, tak dospělé nadšence motorismu. Auto vyniká elegantní žlutou barvou, která mu dodává dynamický a moderní vzhled. Detailní zpracování, od realistických světel po pečlivě navržené linie karoserie, zajišťuje, že auto vypadá mimořádně atraktivně. Model je vyroben v měřítku

mamido Sportovní RC auto 1:12 s otevíracími dveřmi žluté

Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:12 Otevírání dveří Žluté Sportovní auto ve žluté barvě v měřítku 1:12 je okouzlující model, který přitahuje pozornost každého milovníka motorizace. Jeho dynamický design odráží esenci sportovního stylu a nadchne jak děti, tak dospělé. Dálkové ovládání prostřednictvím ovladače 27HZ ve tvaru volantu nejen poskytuje velkou zábavu, ale také umožňuje každému dítěti

mamido Dálkově ovládané autíčko 1:18 Drift 360 světla a zvuky zelené RC

Autíčko na dálkové ovládání 1:18 Drift 360 Světla Zvuky Zelené Dálkově ovládané autíčko pro driftování v měřítku 1:18 je absolutním mistrovským dílem pro každého milovníka motorismu. Jeho intenzivní, zelená barva přitahuje pohledy a okamžitě naznačuje, že jde o něco výjimečného. Ale to je jen začátek fascinujícího dobrodružství. Tato hračka byla vytvořena s ohledem na skutečné fanoušky driftování.

mamido Dálkově ovládané sportovní auto RC 1:12 s otevíracími dveřmi červené

Sportovní auto na dálkové ovládání RC 1:12 Otevírací dveře Červené Sportovní auto v červené barvě v měřítku 1:12 je okouzlující model, který upoutá pozornost každého milovníka motorismu. Jeho dynamický design odráží podstatu sportovního stylu, okouzlující jak děti, tak dospělé. Dálkové ovládání skrze ovladač 27HZ ve tvaru volantu nejenže zajišťuje velkou zábavu, ale také způsobuje, že se každé dítě

not found

Zabezpečená platba

100% zabezpečení platby

Podpora

Podpora na telefonu a emailu